Tık Tık

8 Ağustos 2013 Perşembe

Sana Gül Bahçesi Vadetmedim - Joanne Greenberg (Seçme Cümleler)


"Adalet uygulanmıyorsa, namussuzluk örtbas ediliyorsa ve inançlarını koruyan insanlar acı çekiyorsa, sizin gerçekliğiniz ne işe yarıyor peki?"

"İnter vitae scelerisque purus,

Non eget Mauris Jaculis neque arcu,

Nec venanatis gravida sagittis

Yaşamı doğru yaşayan

ve suçla lekelenmeyen kişinin
ne Fas'ın kargılarına ihtiyacı vardır, 

ne yaya ne de kılıflar dolusu zehirli oka."

"Morpheus in mentem,

Trahit impellentem
Ventum ıenem
Segetes maturas.

Düş tanrısı getirir,
Huzursuz aklına,
Hafif rüzgarı,

Olgun ekinleri."

"-Tanrım! İşkencelerini çok kurnazca yapıyorlar.


 +İplerle bağlamalarından mı söz ediyorsun?
 -Umudu kastediyorum."

"-Hey, çok mu zordu? Bu yüzden mi?


 +Hayır, zor olan bendim ve çok şey oldu."

"İnsanlar karşı ateşler yakarlar, bir yangını söndürmek için bir başka yangın çıkarırlar."

"Ben zehirliyim ve bundan nefret ediyorum. Utanç ve onursuzluk içinde yıkılıp gideceğim ve bundan nefret ediyorum. Dünya benim doğrularıma yalnızca yalanlarla karşılık veriyor."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder