Tık Tık

23 Aralık 2012 Pazar

The Hobbit İzlenir



   Çekimlerinin başlayacağını ilk okuduğum zaman, mutluluktan dört köşe olmuştum.Yüzüklerin Efendisine olan aşkımız, bu filmle devam edecekti. Aynen de öyle oldu.
   Vizyona girdiği günden , hemen sonraki gün saat 12:00 da biletleri almaya gidip ancak 19:30'a yer bulmam beni hiç şaşırtmadı. 3D gözlüklerimi takıp ,nefes bile aldığımı hatırlamadığım üç saat geçirdim. O dev ekranda; film başlarken Frodo, Gandalf,Bilbo Baggins'i  görünce, yıllardır görmediğim dostlarımla kucaklaşmış gibi oldum.

   
    Beraber yola çıktık sanki. Beraber savaştık Orklarla. Etrafımda 13 tane cüceyle.İlk dakikadan Orta Dünya beni yuttu. Biterken filmdeki kocaman kuşlardan biri omzumdan pençeleriyle tutup koltuğuma oturttu.

    3 saat az geldi.Keşke daha uzun saatler sürseydi dedim, evet. Film bittiğin de suratımda ki aptal gülümsemenin farkına vardım.Koltuktan kalkasım gelmedi.Sihirli dünya bitmişti.Bu filmin 2.si ne zaman diye beynim çığlık atarken ben hala anlamsız sırıtıyordum.
   Seri olan filmleri seviyorum. Beklemeyi seviyorum.

   Filmden bir söz aklımda kaldı:
   "Her kahraman, biraz abartılmayı hak eder."


Peter Jackson



-Bilbo Baggins karakteri için başlarda Daniel Radcliffe düşünülmüş.
-The Hobbit filmine destek amaçlı iki tane strateji oyununun Kababam tarafından geliştirileceği duyuruldu.
-Film yapımcılarına sadece 5 gün içerisinde 250 milyon dolar gelir kazandırdı.
-Toplam seyircinin yüzde 57'si erkekmiş.


-Devam Filmleri :
 The Desolation of Smaug- 13 aralık 2013
 There and Back Again- 18 temmuz 2014


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder